🫧 80 millió Ft bevétel egyetlen forgatással

Van amikor könnyű dolgunk van a teljesítéssel, ilyenkor viszont igazán nagyot tudunk mutatni. A BioBubi ennek a tökéletes példája, hiszen már befutott termékei és hűséges vásárlóközönsége van, így valószínűleg egy darab használt szivacsot se lenne nehéz eladniuk.

Ettől függetlenül a pénzt ők is szeretik, így az új termékbevezetésüknél minket bíztak meg a hirdetésvideók forgatásával.

🫴 Az ajánlat

A BioBubi új terméke a kávéfőző és vízforraló tisztító volt, amely bevezetőkampányára készültek a videók. Mivel a vásárlók igen nagy része elégedett a termékekkel, ezért előszeretettel próbálják ki az újabbakat is, így kevésbé kell az edukálásra fókuszálnunk, inkább a termék és az ajánlat van középpontban.

🎥 A tartalom

  • ElsĹ‘sorban kielemeztĂĽk a termĂ©ket Ă©s lĂ©trehoztunk magunknak egy vásárlĂłi avatárt, hogy pontosan tudjuk cĂ©lozni a potenciális vásárlĂł fájdalompontjait, jĂł megoldást nyĂşjtsunk a problĂ©máira – termĂ©szetesen itt már alapbĂłl remek iránymutatást kaptunk a BiobubitĂłl is.
  • 12 db videĂłt vettĂĽnk fel, erĹ‘s fĂłkuszt helyezve a kĂĽlönbözĹ‘ hookok tesztelĂ©sĂ©re, Ă­gy maximalizálva az esĂ©lyĂ©t annak, hogy minĂ©l több hirdetĂ©s legyen sikeres.
  • A legtöbb videĂł core eleme az “elĹ‘tte-utána” bemutatĂłk, amellyel a termĂ©k hatĂ©konyságát tudjuk vizuálisan legjobban megjelenĂ­teni – ezzel lerombolva az Ă©rdeklĹ‘dĹ‘k fĹ‘ kĂ©telyĂ©t “vajon működik ez?”. 
  • UtĂłbbitĂłl fĂĽggĹ‘en a legtöbb videĂłban prĂłbálunk egy sztorit elmesĂ©lni, Ă­gy kevĂ©sbĂ© “reklámszagĂş” a hirdetĂ©s, amelyet a cĂ©lközönsĂ©g nagyra Ă©rtĂ©kelt.

📣 A hirdetés

Itt sajnos most nem játszottunk szerepet, viszont a Biobubi sikeresen felskálázta a hirdetéseket, így ki tudtak bontakozni a videók.

 

📝 Összegzés

Az e-commerce nehĂ©z terep, de bizonyĂ­tott termĂ©kkel hihetetlen mĂłdon lehet skálázni hirdetĂ©seket – csak elĂ©g tartalom Ă©s tesztelĂ©s szĂĽksĂ©ges hozzá.

Ha szeretnéd, hogy a Te cégednél is hasonló eredmények legyenek, akkor foglalj hozzánk egy ingyenes konzultációt és beszéljünk a részletekről.