🥩 140+ étterem jelentkezés marhahúsra, 2 hét alatt

“Nekem a célközönségem cégtulajdonosok, 1-2 videóval meg hirdetéssel nem tudok nekik eladni” – sokszor találkozunk ezzel a kijelentéssel, ami önmagában egyébként nem hazugság. 

Vannak nagyon niche piacok, ahol tényleg a kapcsolatok és a cold emailing sokkal hatékonyabb – de ezek igen ritkák. Ahol a célközönséged mérete nagyobb, mint 1000 cég, ott páratlan eredményeket lehet elérni jó tartalommal és hirdetésekkel. Persze ehhez kell egy jó ajánlat is.

🫴 Az ajánlat

100 db próbacsomagot hirdettünk éttermeknek, amely különböző termékkategóriákból tartalmazott kóstolókat (pl.: tőkehús, belsőség). Első körben meghatározott megyékben, ahova ingyenes szállítást is biztosított partnerünk.

😍 Miért volt ez az ajánlat ellenállhatatlan?

  • Oké, ingyenes volt. Ki nem szereti az ingyen dolgokat? Cégek esetében viszont kevés az olyan, aki visszaélne vele. Éppen ezért még a szállítás is ingyenes volt, hiszen ha már csak egy nagyobb rendelés beérkezik, az bőven visszahozza az ingyen csomagok árát.
  • Mennyiségi limit. Az elérhető próbacsomagok mennyiségét 100 darabra limitáltuk, ami nem csak a cash-flowra hat pozitívan, de az emberek döntéshozatalát is meggyorsítja.
  • Időlimit. Az ajánlatot nem csak mennyiséghez, hanem pontos dátumhoz is kötöttük.
 

+1 tipp: mivel itt a vevő semmit sem veszíthetett (ingyen volt neki), ezért külön garanciát nem adtunk. De ha neked van hasonló ajánlatod, mindenképp említsd meg, hogy milyen garanciát tudsz nyújtani.

🎥 A tartalom

Mivel cégvezetőkre célozni 2024-ben igen nehézkes (messze van már, amikor tűpontosan tudtunk Facebookon célozni), ezért a kreatívval kell megszólítanunk a célközönséget, onnantól pedig az algoritmusra bízhatjuk magunkat. Éppen ezért, így építettük fel a videót:

  • HOOK – rögtön megszólítjuk a célközönséget és problémára fókuszálunk “Prémium marhahús az éttermébe, anélkül hogy csődbe menne?” ezzel próbáljuk befolyásolni, hogy csak azok folytassák a videót, akiknek ténylegesen étterme van. Nyilván nem 100%-os megoldás, de ezzel is jobban tud dolgozni az algoritmus.
  • TERMÉKBEMUTATÁS – a termékek előnyei, USP-k bemutatása
  • PROMÓCIÓ – az akció rövid leírása, határidők
  • CTA – átterelés a weboldalra, ösztönzés a próbacsomag kérésre
 

📣 A hirdetés

Igen, a kreatívval célzunk ma már főleg, de azért a hirdetési beállításokon is sok múlik. 

  • 2 nagyobb célközönséget teszteltünk, étterem témában
  • 4 különböző kreatívot teszteltünk, 3 videót és 1 képet
  • A leadszerzésre Facebook Űrlapokat és weboldalas konverziót is használtunk, ebben az esetben a Facebook Űrlapos jobban működött
  • A határidő miatt skálázásra nem volt szükség, nagyjából 2 hét alatt már el is fogytak a próbacsomagok.
 

📝 Összegzés

A B2B piacnak megvannak a maga nehézségei, viszont emiatt nagyobb is a jutalom. Míg B2C piacon sokkal könnyebb 1 vásárlást elérni, céges vásárlók esetén a kosárérték 100-szoros is lehet. Egy beszállító cég esetén ráadásul ez visszatérő vásárlókat jelent, így a marketingköltség sokszor már elenyésző 1-1 vásárlásra lebontva.

Ha szeretnéd, hogy a Te cégednél is hasonló eredmények legyenek, akkor foglalj hozzánk egy ingyenes konzultációt és beszéljünk a részletekről.